woensdag 27 maart 2013

Cadeautjes aan mezelf...


Vanmiddag kwam het boek aan! Heerlijk genoten en mijn hoofd buitelt alleen al van de ideeën die weer opborrelen door het alleen maar doorbladeren van dit prachtige boek.
Kringloopgeluk van Ingrid van Willemswaard heeft prachtige foto's en ideetjes en moedigt waarschijnlijk iedereen aan die een van kleur, retro, handwerk enzo houdt.
Ik ga zo maar eens even van alles uit mijn wanorde omhoog halen en besluit bij deze dat ik een lijstje ga maken met alles wat ik graag wil gaan maken...en waar ik alles al voor in huis heb vooral...

Gisteren kwam ik nog iets liefs tegen...had het kussen al eens gezien vorig jaar maar vond het te duur, of mijn interieur er niet klaar voor..
Vogeltjeskussen voor op de kleine bank, zoetjes maar niet te zoet...en lag naar mij te stralen in een stelling met afgeprijsde kussens!


Geen opmerkingen: