vrijdag 3 mei 2013

Reclame en plaatjes uit vroeger tijden


Geweldig reclame-boekje uit vroeger tijden...gevonden in mijn tantes poëzie-album ... Waar deze mooie tekeningetjes in staan.



En ook kleding voor volwassenen waarvan het jammer is dat er geen patronen van in staan...
En wat betreft het poëziealbum ...daar staat ook heel wat moois is, kortom weer een aantal genietmomentjes gehad vandaag, heerlijk genoten van het neuzen in al dat moois, vraag me af of ik daar nu wat eigenaardig in ben, of zouden meer mensen dat doen op een vrijdagnamiddag/avond om even af te schakelen en vooral om te genieten van zaken uit vroeger dagen. Ik vraag me af of moeders samen met de kinderen hun kleding dan uitzochten, of zouden kinderen toen deze boekjes niet eens ingezien hebben...




Geen opmerkingen: