vrijdag 22 april 2016

De "ik hou van wol- vrouw" ...

In het nieuwe boek van Ingrid van Willemswaard "Lo-ving wool" staat een prachtige prent van haar hand. Deze geeft heel mooi weer hoe de gemiddelde haak en brei-verliefde vrouw herkend kan worden...
Als er een nieuw DSM classificatie geschreven gaat worden....moet er misschien ook aandacht komen voor de mildere aandoeningen...ik stel voor deze classificatie dan op te nemen, hihi.
En als er minimaal 4 aspecten herkend dienen te worden, dan slaag ik met glans geloof ik.
(Voor zover je wilt slagen voor een diagnose whahaha...)
Deze "lov-ing wool-vrouw" om het ook meteen maar een internationaal begrip te maken, is zeker deel van mijn persoon.


Er bungelt of ligt  altijd wel ergens een tasje met een haakwerkje om mij heen, waar ik ook ga. Gisteren zelfs een mindful momentje gehad in het zonnetje op het dakterras van mijn werk. In mijn pauze heel even een beetje gehaakt...

In vaasjes staan haak en breinaalden, er slingert haakwerk rond in mijn huis, er staan manden vol met wol en onafgemaakte projecten.


En inspiratie in boekvorm is ook voorhanden. Ik geloof dat ik een wol-vriendelijk huis heb gecreëerd hihi.

Geen opmerkingen: