maandag 8 december 2014

Een momentje voor mezelf op mijn verjaardag


Een momentje voor mezelf ... Vandaag ben ik jarig en vanmorgen heb ik het boek uitgepakt dat ik mezelf cadeau heb gedaan. Het kwam zaterdag al aan, mooi ingepakt... Ik heb het zo op de piano laten liggen tot vandaag. (Normaalgesproken een hele prestatie voor mij..geloof me, en toch gek genoeg kostte het niet heel veel moeite...)
Het is het tweede boek van mijn favoriete Blogster Ingrid van Willemswaard van de blog http://ing-things.blogspot.nl ...ik heb het rustig doorgebladerd onder het genot van een kopje thee en de kaarsjes voor mezelf aangestoken. Het is weer een fijn, toegankelijk boek. Eentje om op te pakken, te bladeren te lezen en ideetjes te laten ontspruiten en om af en toe de wereld even stil te zetten voor een genietmoment...
Nu is het avond en wederom eindigt mijn verjaardag enigszins weemoedig..voel ik me verdrietig, weet niet goed waarom...een jaartje ouder worden is toch blijkbaar niet zo "my cup of tea"

Geen opmerkingen: