zaterdag 23 mei 2015

Gehaakte bloemen-ringen op herhaling





Regelmatig wordt ik gevraagd of ik mijn ringen niet verkoop via Etsy en of ik ze ergens online heb staan.
Nu staan ze wel in deze blog in oudere berichten..maar dat is zo'n zoekerij besef ik.
Dus hierbij nogmaals een paar fotootjes van de ringen.
De nieuwste variant is gemaakt van het hele dunne DMC-garen, de dunste variant waarmee vroeger ook wel zakdoekjes met hele fijne sierrandjes werden voorzien. Dit zijn van die kleine 5-grams bolletjes(90meter). En zorgen voor ragfijne bloemetjes...
Ik heb hierin nog niet alle kleuren, maar wel al een aantal voorbeelden van ringen.

Dan is er nog de Barcelona-variant. Handgeverfde wol/zijde door Marga van het merk Greta and the Fibers. Ik haal dit in de leukste wolwinkel in Barcelona (All you Knit is Love;
  1. Carrer de la Barra de Ferro, 8, 08003 Barcelona, Spanje) 
En ik  geniet iedere keer weer van het bijzondere van zo'n mooi (en kostbaar...) materiaal.


En dan nog alle andere ringen van katoen. Op deze foto ook een paar broches en varianten en lang niet alle kleuren. Ik ga binnenkort eens een overzichtstentoonstelling maken van alle bollen en klosjes  garen en wol die ik gebruik voor de ringen...maar mocht je er eentje willen mail me dan gerust en ik geloof niet dat er veel kleuren zijn die ik niet op voorraad heb...

Geen opmerkingen: