maandag 7 september 2015

Heerlijk haken en Schatten uit Barcelona



En daar ging ik weer, dit keer een zomerreisje  met dochterlief.
We hebben 9 lange lekkere luie dagen vertoefd in de stad uit mijn dromen.
Genoten van mijn favoriete wolwinkel en de geweldige mensen die daar bij horen.
Genoten van alle haakmomentjes in de zon, op alle tijdstippen van de dag en ja, zelfs op het strand...
Ongelofelijk hoe het de stress uit me haalt, en heerlijk om te zien hoe mijn dochter het ook heerlijk vindt om daar rond te lopen. Ze ging spelen met de kinderen en trok zich niets aan van het taalverschil (hier speelt ze ook veelal alleen, alleen nu kon ze niet verstaan wat de kinderen over haar zeiden)
Uiteraard kwamen er weer een paar schatten mee uit Spanje...

Hebben we heerlijk gegeten....  (Morelia in Born is een echte aanrader!) en mijn dochter is de ster in deze reportage....mijn mooi meisje is niet alleen mooi als model, maar ook een geweldig goede eter, ze geeft veel complimenten aan de kok!

En heerlijk gesnoept...(eindelijk een bezoek gebracht aan Espai sucre, het dessert restaurant in Born... En echt enorm genoten!)

En had ik flink wat koffie-geniet-momentjes (dol op de cortado daar)

Geen opmerkingen: