zaterdag 7 november 2015

Echt niet stilgezeten...


Ik betrap me erop dat ik soms vergeet een blog te hebben...
En het is echt niet zo dat ik stilzit, er gebeurt hier alleen soms zo veel en vanalles, dan is er geen aandacht voor alle interesses en activiteiten (zoals iedereen dat wel herkent denk ik).
Gelukkig maak ik wel vaak fotootjes tussendoor (nu echt regelmatiger dan voorheen)
Ik maakte voor een vriendin handwarmers alvast voor de koude herfst en winter dagen (vandaag kan het 20 graden worden, dus ze zal ze niet aan hebben denk ik)


Ze wilde iets met bruin en ik wilde toch een beetje meer spanning en heb ze afgewerkt met een mooie roodbruine leren bloem. En het bleek dat ze precies in die kleur een wollen winterjas had gekocht..toeval bestaat niet.


Hieronder nog  een paar leuke en lekkere bezigheden van de afgelopen maand. Heerlijke hazelnootmakronen nadat ik in Duitsland oblaten had ontdekt voor een schijntje en nog een doel zocht voor mijn hazelnoten (waar overigens de eerste hazelnootschuimtaart dit jaar al vroeg van is gebakken). En verder mijn eerste poging Luikse wafels, ze waren lekker, maar moesten wel echt dezelfde dag opgegeten. (de dag erna moesten ze opgewarmd om lekker te zijn..)
En er komen nog meer van deze lekkere plaatjes...want vanmiddag staat de postbode voor de deur met een langgewenst pakket...to be continued!






Geen opmerkingen: