zaterdag 30 juli 2016

Haken met zilver en andere draad


Zoveel gemaakt de afgelopen maand, maar het is er nog niet van gekomen om mijn blog bij te werken. Creatief genoeg, maar te weinig tijd zullen we maar zeggen. Gelukkig heb ik de foto's nog.
Nu is het zaterdagochtend, draait er een lp van Daughter (zucht...zooo mooi!) en maak ik de eerste van een reeks blogposts waarvan de foto's al tijden wachten.




Een tijd geleden maakte/haakte ik een ring met draad. En dat bracht het idee om met zilver te gaan haken, met andere draad. Er spookten direct een aantal ideeën in mijn hoofd en daadwerkelijk..hiervan zijn er al een heel aantal uitgewerkt en uitgevoerd.
Waaronder een zilveren hanger in de vorm van een granny square, en zilveren oorbellen. Ook de gehaakte bloemenringen hebben inmiddels een zilveren/metalen versie.


De bloemenringen zijn al in omloop, ik heb al oorbellen in opdracht gehaakt en ik loop al weken met gehaakt zilver en draad om mijn hals.
Er zitten nog veel meer ideetjes in mijn hoofd en die gaan nog uitgevoerd worden... Maar voor nu even een impressie van mijn creaties...te be continued.

1 opmerking:

Angelique zei

En mocht iemand graag een ring of hanger willen..mail me maar even..