woensdag 29 juli 2015

Goedemorgen Sunshine!


En toen was de zon er weer na een flink aantal druilerige, stormachtige en ook wel wat sombere zomerdagen.
Ik dook mijn koelkast in en maakte de smoothie die ik al eerder had willen maken, maar door het weer kwam ik er niet toe. (Voelde me van binnen niet zonnig genoeg ook, om daar doorheen te kunnen kijken)

Men neme: rode en gele watermeloen, aardbeien en ananas, een klein scheutje water en een blender ...hou een paar stukjes fruit apart om je glas te versieren (want waarom zou je dat niet doen!) en een leuk rietje (bij Ikea hebben ze van die fijne dikke rietjes voor smoothies!)... En voila!
Sunshine in a glass!


Oh en wat ik altijd zo mooi vind als je geen extra sap toevoegt van sinaasappels, dan lijkt de smoothie een groot stuk watermeloen in een glas te zijn als je naar de structuur kijkt...mooi, maar wees niet ongerust, het is gewoon vloeibaar!
Fijne woensdag!

Geen opmerkingen: